Tussenschoolse Opvang

Op de Nicolaas Beetsschool hebben wij een continurooster, alle leerlingen blijven met de lunch op school. Voor dit rooster gelden de volgende uitgangspunten:

• Alle kinderen blijven over;
  • Aan het overblijven zijn (vrijwillige) kosten verbonden, ondanks het feit dat een continurooster onderdeel is van de schooltijd;
  • Kinderen nemen zelf eten en drinken mee van huis;
  • Gedurende het overblijven is toezicht door medewerkers van Ludios;

Aan de ouders wordt een vergoeding voor de kosten voor het overblijven gevraagd. Wettelijk gezien moet dit een vrijwillige  vergoeding zijn. Van de vergoeding worden de volgende uitgaven betaald: de vergoeding van de overblijfcoördinator, de begeleiders van Ludios, de vergoeding voor overblijfouders, de begeleiding van de lunch door de leerkrachten en extra spel-, knutsel en ontspanningsmateriaal.

Voorafgaand aan ieder nieuw schooljaar wordt de hoogte van het overblijfgeld vastgesteld door de MR. Ouders worden, zodra dit bekend is, hierover geïnformeerd.  Voor de betaling van het overblijfgeld krijgt u een Parro-bericht met een link voor Schoolkassa.