Naschoolse opvang

De Nicolaas Beetsschool heeft goede contacten met de organisaties die naschoolse opvang verzorgen. In juni '07 is de samenwerking met Casca vastgelegd in een convenant gevolgd door een convenant met 'Les Petits' in juni '08.

Op ons eigen plein hebben we al ruim 10 jaar buitenschoolse opvang van Casca kinderopvang.
Casca vangt hier de jongste kinderen op. Het is een knusse en kleinschalige BSO waar jonge kinderen naartoe gaan voor plezier en ontspanning na schooltijd. Er is plaats voor 20 kinderen.
De oudere kinderen hebben hun eigen opvang op locatie Casca bso de Molenwerf waar ze eveneens met hun leeftijdsgenootjes in dezelfde groep zitten.
Zij worden opgehaald door 2 pedagogisch medewerkers. Op woensdagmiddag gaan alle kinderen de de Nicolaas Beetsschool locatie naar de Molenwerf locatie.Op vrijdag komen juist de kinderen van de Molenwerfschool en Voorwegschool op locatie de Nic. Beets locatie samen.

De kinderen die naar Casca, Les Petits of Sportfever worden in de school verzameld en vervolgens lopend of met een busje naar de opvang gebracht. Wanneer u gebruik wilt maken van naschoolse opvang, moet u zelf contact opnemen met één van deze organisaties.

Casca Nicolaas Beetsschool
2100 AN Heemstede